گزارش مرحله اول " ورکشاپ آینده سنگ "

گزارش مرحله اول " ورکشاپ آینده سنگ "

13 آذر 1402

تشکر و قدردانی از بزرگان و همراهان گرامی که با حضور و استقبال گرمشان ما را مفتخر به میزبانی ورکشاپ " آینده سنگ" کردند. مرحله اول ورکشاپ طی 2 جلسه در روز پنجشنبه و جمعه، 9 و 10 آذر ماه در مجموعه سنگ سبلان برگزار گردید.

جلسه اول در روز پنجشنبه 9 آذر ماه با همراهی اساتید جناب مهندس فرشید کندری و آریا هاشمی برپا شد و مطالبی را در چند فصل با عنوان:
 تعریف و انواع دسته‌بندی سنگ‌های ساختمانی،
جایگاه ایران در رنکینگ جهانی،
پراکندگی منابع سنگ در ایران
 انواع فرآوری سنگ و اصطلاحات مربوط به سنگ را ارائه کردند.

جلسه دوم در  روز جمعه 10 آذر ماه با حضور اساتید جناب مهندس عادل خراسانی‌زاده، به مطالعه بازیگری سنگ از ابتدای زندگی که در روزمره‌گی ما ایفا می‌کند چون بازی هفت سنگ ، در خوراک مثل نان سنگک در معماری مثل دروازه سنگی و... پرداختند.

جناب مهندس شهاب احمدی،علی احمدی و آریا هاشمی، پیرامون مفهوم تفکر معماری، تفاوت بین هنر و دیزاین و الگوهای ارتباطی در دیزاین خلاق، گفتمانی را ایجاد کردند و عنوان کردند اثر خلاق با رمزگشایی مخاطب و تعبیر کیفیت درونی آن در ارتباط با دنیای بیرون، معنا پیدا می‌کند. اساتید هر کدام مطابی را در قالب پاورپوینت به دوستان  همراه با مثال و نمونه‌های شاخص حاضر در این حوزه ارائه دادند.

 در پارت دوم جلسه دوستان به 4 تیم تقسیم‌بندی شدند و هرکدام از گروه‌ها به سرپرستی یکی از اساتید با عنوان یک موضوع هدایت میگردد.

تاریخ برگزاری مرحله دوم ورکشاپ آینده سنگ به زودی اعلام میگردد.

 

آخرین مقالات
مراحل فرآوری سنگ‌های ساختمانی
مراحل فرآوری سنگ‌های ساختمانی
16 اردیبهشت 1403
آینده سنگ
آینده سنگ
15 بهمن 1402
سنگ سبلان در شانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان
سنگ سبلان در شانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان
30 دی 1402